norwegia blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 7.2003

Mój wiersz…

3

Mgła spowiła mą głowie..
Spojżeć w lusto nie moge .
Nie chce patrzeć na marną siebie .
CZłowiek taki bezsilny…
Czy ma to wszystko sens ??
Moje marzenia sie skończyły ….
Dawały mi wyobrażenie siebie szczęśliwej .
To tylko wyobrażenie…
Zwykłe złudzenie !!
CZy sens jest marzyć ??
Wole w rzeczywistości żyć…
Nie chce zamykać oczu…
Nie chce śnić…
Chce pomimo wszystko sobą być…
1312.gif

Moje mysli… (piCcOLka-Elficzka)

6

1.Powiedz komus komu ufasz , o tym co cie dreczy moze bedzie lekiem na twój ból , lub jego rada pomoze w rozwiazaniu problemu .

2.Jesli kogos kochasz nigdy nie rezygnuj z zdobycia serca tej osoby .

3.Nie mysl o nienawisci , nie powinno byc dla niej miejsca w twoim sercu .

4.Jesli ktos Cie zrani nie zachowuj dlugo zlosci , bo moze pojawic sie ktos kto bedzie oczekiwal od Ciebie zaufania i radosci. Moze ta osoba bedzie najwazniejsza w twoim Zyciu ?

5.JEsli nie uda Ci sie komus pomóc tak jakbys tego chcial , to nie znaczy ze twoja pomoc byla zbyteczna !!

6.Usmiechaj sie szeroko i swoim usmiechem doprowadzaj do usmiechu innych

7.Caly swiat obdazaj miloscia , nawet gdy on nie bedzie odbarzal nia ciebie !

Oto moje mysli… Taki mam sposób patrzenia na swiat !!1809.gif

Co to szczescie…? (PiCcOLka-Elficzka)

5

- …co to szczescie ??-zapytala dziewczynka.
Starszy Pan spojżał na nią ze ździwieniem .
-Szczęście to coś , czego jeszcze w moim długim życiu w pełni nie zanałem .
Ale wiem co to szczęśćie.. Jest sie szczęśliwym gdy marzenia sie spełnią , gdy spotkamy miłość ,
gdy nie zaznamy żalu , przykrośći , gdy nie poczujemy głodu , nie stracimy rodziny…
-Dlaczego nie zanznał Pan szczęścia ?
-Bo wybrałem tę złą drogę i straciłem wszystko..
Teraz..teraz czekam na kogoś kto pomoże mi wrócić na tę dorge z której zboczyłem..
by: Piccolka-Elficzka

Nie zejdźmy z tej dobrej drogi.. bo możemy tego żałować , i czekac na pomoc…która nie zawsze nadejdzie..rose47.gif

1.”Jeden usmiech ,
jedno spojrzenie ,
jedno slowo…
moze uczynic wiecej niz nam sie wydaje.”

2.”Najmiejszy czyn jest lepszy ,
od najwiekszych intencji…”

3.”Powinnismy pomagac…
I dawac sobie pomagac..”

4.”To co zorbimy dla drugiego..
Kiedys do nas wróci…”

5.”Lepsza gorzka prawda ,
niz najslodsze klamstwo..”

PS: Chyba nie musze juz nic dodawac?? =]
Wydaje mi sie ze przekazalam to co chcialam..097.gif

„Jeśli nie cieszy Cię to , co masz
czy możesz być szczęśliwy
mając więcej ?? ”

Tak w sumie to dzisiaj doszlam do wniosku ze jestem szczesliwa majac to co mam.. A mam to co najwazniejsze w zyciu… kochajaca rodzine…dach nad glowa… Czy cos jeszcze potrzeba tak bardzo ?? chyba nie ! Mysle ze wiele osób chcialo by miec ten dach na glowa .. czy kochajaca rodzine !!
Nigdy nie znalazlam sie w sytuacji zeby mi czegos bardzo brakowalo… mam nadzieje ze sie oczywiscie w takiej sytuacji nie znajde… i zycze wam tegho samego !!

„Radowac sie !! Oto sens zycia .
Cieszyc sie przede wszystkim zyciem !!”
Teddy13.gif

Powrót…. (PiCcOLka-Elficzka)

2

Wrócilam !! Ojoj Ale sie za moim mioastem stesknilam !!
No dobra do rzeczy.. No wiec na OAze bylo super !! I nie jest to zadna szkola przetrwania jak sadzam niektorzy!!
Bardzo mnie denerwuje jedna rzecz.. ze pewni ludzie tepiom mnie za to ze pojechalam na OAZE !! Ja tego nie rozumiem !! To jest wlasnie kolejny problem wspólczesnego swiata !! Niby wszystko jest OK !! Mozna wyznawac taka wiare jakom sie chce.. mozna wierzeyc .. czy nie wierzyc… . Ja nikogo nie tepie za jegno wiare !! Wiec nawoluje was ludzie … badzcie tolerancyjni , jesli chodzi o wiare !!
No a tak wlasciwe to powiem wam ze jezeli wierzycie w Boga… to warto jechac na taka Oaze.. POZDRAWIAM :** !

„Nie pozwól ,
aby jakis problem zniechecil cie
i by twoja uwage rozpraszalo
cos mniejszego od szczytu góry.”
Alfonso Ortiz

31.gif


  • RSS