norwegia blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 2.2004

Eliminowani.

7

Gdy oczy rozmyte ciemność widzą.
Gdy uszy zasłoniętne nic nie słyszą.
Gdy usta słowa powiedzieć nie chcą.
Gdy nos nie chce czuć.

Otwietam księgę uczuć i zmysłów.
Pierwsza strona… oczym me ,
Widzące kolory i jasne słońce.
Dzięki nim widzę Cie , Twoją twarz.
Moge wzdychać nad pięknem natury.

Druga strona… uszy me.
Słuchące dźwięki najróżniejsze.
Lubiące muzyke , ptaków śpiew.
Szelest liści , wiatru szept.
Dzięki nim słysze Cie .
Twoje słowa jakże mi drogie.

Trzecia strona… usta me.
Mówiące najróżniejsze słowa ,
Piękne i nie.
Całujące drogie osoby , miłość przekazujące.
Dzięki nim rozmawiam z Tobą.
Ta rozmowa jakże mi droga.

Czwarta strona… nos mój.
Delikatnie wdychający powietrze.
Czuje woń kwiatów , zapach wiosny.
Las , delikatny zapach sosen.
Dzięki niemu czuje zapach Twój.

Zamykam księge , chodź uczuć troche zostało.
Nie do opisania.
Tylko mogę dziękować ,
Że czuje , mówie , słysze , widze.
Który z darów najdroższy ??
Jeden bez drugiego niczym.

Chciałeś..miałeś..przegrałeś

9

Chciałeś mieć ,
Masz.
Chciałeś grać ,
Grasz.
Chciałeś być ,
Byłeś.
Chciałeś szaleć ,
Zaszalałeś.
Chciałeś zabawy ,
Całkiem sie jej oddałeś.
Nie chciałeś zostać pochłonięty ,
Ale zostałeś.
Mogłeś sie grać .
Mogłeś nie igrać.
Mogłes nie wierzyć ,
Sam w siebie.
teraz te słowa są puste.
jest za późno.
Pisze na prózno.
Ale jeśli chcesz grać ,
Wiedz że mozesz przegrać.
Zgubić sie…
Nie powrócić.

Jakie to uczucie ,
Uczucie zawodu.
Uczucie zranienia.
Uczucie dobra stracenia.
Czujesz pustke..
Starach i smutek.
Taki własnie jest ,
zawodu skutek.
Teraz myślisz :
Nie tak miało być.
Nie tak miałem żyć.
Ja zawiodłem ,
czy ktoś inny ?
Kto jest tej pustki ,
Winny.
A wina leży na dnie ,
Nie widomo kto po nią sięgnie.
Może jedno słowo ,
żle wypowiedziane..
Jedno słowo ,
tak bardzo niechciane.
Zmieniło całe życie ,
gorszym obudziłeś sie ,
O świcie.
Czujesz pustke ,
Odrzuć ją .
Czujesz nienawiść ,
Odrzuć ją.
Samotności nie odrzucaj ,
Chodz tak trudno z nią być.
Potem bedzie łatwiej żyć.
Uwierz w to ,
Powiedz to ,
Odrzuć łzy.
Wybierz dobrą droge ,
Może tym wierszem..
Troche pomoge..

Szarośc zmienia sie w mrok.

7

Chciałam być jeszcze dzieckiem..
A jestem dzieckiem cienia.
Same niespełnione sny ,
Zabite marzenia.
Wokół ciemność ,
Strach i krew.
Wszystko mojemu szczęściu..
wszystko wbrew!
Szukam , biegne czarnym korytarzem.
Gdzie jest światło?
Ujrzeć je marzę.
Czarno..mrok..
Szum i noc.
Czarny płaszcz , czarny koc.
Czarne oczy ,
W ciemność patrzące.
Czarne oczy ,
Czarnymi łzami płaczące.
Połamane drzewa ,
Na nich liście czarne ,
Czarne gałęzie ,
wszystko wokół marne.
Zamęt, choć wsztystko takie samo.
Nowy dzień .
Czarne rano.
Czarne chmury.
Wokół mnie same czarne mury.
To moja psychika je stworzyła.
To ona moim oczą , na czarno
otworzyc sie pozwoliła.
Musze poszukac koloru nieznanego.
Musze znaleśc coś innego.
W tym całym morku ślepne.
I siły trace.
Kolory kiedy was zobacze !!

Ulica

10

Ulica a pośród niej szare domy ,
Ulica , każdy jej wychowanek jest skończony.
Ulica , jej margines odrzucony.
Ulica , matka wielu zagubionych.
Ulica , szara , ale ważna dla niektórych.
Wysłanków jej Kultury.

Kultura ulicy ?? Tak napewde jej nie ma.
Szary chodnik, połamane drzewa.
Porozbijane butleki , pełno szkła.
A ta szara ulicą ona szła.
Tak samo zagubiona ,
jeszcze bardziej wystraszona.
Bo ulica szara ,
Jak senna mara.

A ona sama na szarej ulicy ,
Ona sama w szarej spódnicy ,
Rozjezała sie dokoła…pomyślała że :
Przejśc ulicy nie zdoła.

jaki sens iść Jak wszystko szare.
lecz może po przejściu ulicy szarej , starej..
Dojdzie do innej młodej..i kolorowej..?!

Minęło..

11


:..Minęło..:
Przeleciało jak strzała ,
Puszczona w tango wraz w wiatrem.
:..Mineło..:
Jak wczorajszy dzień ,
tak krótki…
:..Mineło..:
Jak piękno niedostrzeżone ,
krótkie i ulotne.
:..Minęło..:
Jak miłośc nie chciana ,
szara i odrzucana.
:..Minęło..:
Bo poprostu minać musiało ,
Raz gorzej raz lepiej. Takie życie.
:..Mineło..”
A co ?? Cały rok..
Cały rok moich uczuć tu spisanych !!

Tak własnie :D !! Minoł Rok od założenia tego bloga. Ten blog otrzymałam w prezęcie. I jestem bardzo wdzieczna. Chciałam podziekować wszystkim którzy tu wpadają , a w szczególności ludzią którzy sa ze mną juz długo dziekuje :
TEOŚI , Marzycielce7 , Kacie7 , Mracce , Doonce , Ingew , My-littlee-blog , OOli ,Fidze , To sa szczególne podziękowania. Dziękuje jednak za kazdy kometarz.. za każdy wpis.. Miło widziec ze ktoś czyta to co pisze. :*


  • RSS